Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Kami Admin Kami Blogger Malaysia
Saturday, November 6, 2010 | 1 10 org tgh komen!


muke sblom nak demam.. ngah3...


http://www.emocutez.com

Salam semua.. baru nak update blog hari ni.. curik time untuk meng hupdatekan blog..
Semalam seharian aku demam, sakit kepala, xleh bangun langsung dari katil... dugaan Allah untuk aku musim final exam ni... huhu.. Hari ni Alhamdullilah aku da sihat sikit2... cume tinggal sakit tekak... Thanks ayu sebab sapukan air bunga raye kat kepale aku semalam.. terharu oh!

entry kali ni pasal group kt facebook.. Group Kami Blogger Malaysia klik untuk join ok.. free jew..
Aku yg create group ni.. members group de dalam 321 mmbers.. Yassin yahya pon join taw.. hihi...

Aku nak memperkenal kan admin2 group aku ni..
http://www.emocutez.com
Farhah Izwani Shukor
Yuhanis Hussin
Amir Kamis

Sesiapa yg dah join.. sha ucapkan thanks ok http://www.emocutez.com

miss sha said : aku pilih dorg sbgai admin sbb masing2 de kelebihan sndri... kalau xcye.. leh g blog sendiri... hehe


Labels: , ,



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

Sepetang bersama mereka :)
Lawak sengal musim final exam :D
Aku & Bowling
Specky = Nerd ??
Part Time Keje Potong Ayam
Google @ Happy Halloween 31/10/10
Aku & Gitar Kapok
Miss Bee
Satu Hari di Old Taste Segamat!
This time for Africa ya ^0^
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!